Így dolgozom - Gordiusz Iroda

Így dolgozom

  1. Ügyfél tájékozódása arról, hogy a tárgyi ügy a GORDIUSZ IRODA profiljába tartozik-e. Amennyiben igen, akkor konzultációs időpont egyeztetése (személyesen, telefonon, vagy e-mail-ben) annak érdekében, hogy ne kelljen várakozni.
  2.  

  3. Első konzultáció az Irodában, melynek során feltárásra kerül az ügy minden részlete, azaz a “tényállás”. Ekkor történik meg az Ügyfél tájékoztatása arról, hogy a tárgyi ügyben milyen lépések lehetségesek, illetve szükségesek, mennyi az átfutási idő, mennyi a GORDIUSZ IRODA megbízási díja és – ha van – az egyéb járulékos költségek (illeték, postaköltség, útiköltség, stb.).
  4.  

  5. A GORDIUSZ IRODA megbízása esetén elkészítésre kerül a meghatalmazás és a megbízási szerződés, valamint az Ügyfél rendelkezésre bocsát minden olyan iratot, adatot, információt, mely a munka megkezdéséhez szükséges.
  6.  

  7. A tárgyi ügy elintézését, majd teljesítésigazolását követően kibocsátásra kerül a megbízási díj összegéről szóló számla.